Jak podała firma w komunikacie, na koniec 2010 r. pod marką Piotr i Paweł działało 76 sklepów, część w systemie franczyzowym. Ich obroty w porównaniu do 2009 r. wzrosła 17 proc. do 1,581 mld zł.

W 2010 r, firma uruchomiła 10 nowych sklepów - po jednym w Gdańsku, Warszawie, Bydgoszczy, Wrocławiu, Grudziądzu i Inowrocławiu oraz po dwa w Płocku i Łodzi. Ruszył także drugi magazyn logistyczny w podwarszawskich Błoniach z 5,3 tys. mkw. powierzchni. Firma rozszerzyła też o Trójmiasto i Łódź zasięg swojego sklepu internetowego.

- W tym roku planujemy otworzyć siedem nowych sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W pierwszym kwartale planowane otwarcia to lokalizacje w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Słupsku. Zakładamy też utrzymanie w 2011 roku tempa wzrostu obrotów na poziomie 17 proc. - mówi Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.