W roku finansowym zakończonym 28 lutego 2011 r. obroty Tesco w Polsce wyniosły 11,5 mld zł (10,1 mld zł bez VAT), co oznacza wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem o 9,1 proc. Liczba klientów odwiedzających sklepy sieci wzrosła do 5 mln tygodniowo. - Wiemy, że oczekiwania klientów i możliwości prowadzenia działalności handlowej są różne w różnych miejscach. Dlatego otwieramy zarówno małe, osiedlowe sklepy, jak i tradycyjne hipermarkety. Stale widzimy też miejsce na innowacje. Dlatego w 2010 pojawił się format Tesco Extra, a w 2011 ruszamy ze sprzedażą przez internet – mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

W ostatnim roku Tesco otworzyło 42 sklepy wobec 24 rok wcześniej. Sieć powiększyła trzy placówki oraz przeprowadziła modernizacje 80. Plany na rok 2011/12 zakładają otwarcie 87 sklepów, w tym czterech hipermarketów Tesco Extra. Ponadto do standardu Extra dostosowanych zostanie co najmniej 8 istniejących hipermarketów. Firma szacuje, iż rozwój sieci sklepów pozwoli w tym roku stworzyć 4,2 tys. nowych miejsc pracy.

Tesco ma w Polsce 370 sklepów, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób.