Aktualizacja: 17.06.2019 10:16 Publikacja: 17.06.2019 10:13
Foto: Bloomberg
Airbus i OCCAR reprezentująca Niemcy, Francję, W. Brytanię, Hiszpanię, Belgię. Luksemburg i Turcję ustaliły nowy harmonogram produkcji i dostaw na nowych warunkach finansowych. Wprowadzono mechanizm retencji finansowej, pozwalający krajom kupującym zachować gotówkę z zapłaty za samolot do czasu jego odebrania. — Podpisanie tej poprawki do kontraktu pozwoli Airbusowi dostarczać obecnym i przyszłym klientom największy i najbardziej zaawansowany technicznie dostępny na rynku samolot transportu wojskowego A400M — oświadczył szef działu sprzętu wojskowego i kosmicznego, Dirk Hoke.
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Asseco i włoska firma Aruba zakończyły właśnie testy transgranicznych przesyłek elektronicznych – dowiedziała si...
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Resort obrony podpisał umowę na zakup trzech satelitów radarowych z konsorcjum ICEYE i WZŁ. Pierwszy z nich powi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas