Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.01.2015 21:07 Publikacja: 27.01.2015 16:54
Foto: Bloomberg
Lawinowy wzrost sprzedaży ma także napędzać ogólne starzenie się pojazdów. Szacuje się, ze przeciętny wiek auta poruszającego się po europejskich drogach to 10 lat. Przeciętny samochodów w USA jest o 3 lata starszy. Eksperci zakładają zarazem, że osłabnie sprzedaż na rynkach wschodzących.
Według analiz Frost & Sullivan, duże znaczenie dla wzrostu globalnego rynku będzie miał rosnący popyt na samochody wśród kobiet. - Przewiduje się, że do końca 2015 roku dziesięciu wiodących producentów oryginalnego sprzętu wypuści na rynek od 4 do 5 modeli pojazdów zaprojektowanych z myślą specjalnie o kobietach – twierdzi senior partner we Frost & Sullivan, Sarwant Singh. Dobrze będą się sprzedawać także samochody luksusowe oraz auta typu SUV w segmencie premium.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W wieku 59 lat zmarł Maciej Adamkiewicz, polski miliarder, chirurg i wieloletni szef spółki Adamed Pharma. Był n...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Reżyser Francis Ford Coppola sprzedaje kilka cennych przedmiotów ze swojej osobistej kolekcji. Jak podaje magazy...
Moderna poinformowała, że zrezygnuje z dalszych prac nad eksperymentalną szczepionką przeciwko cytomegalowirusow...
Rosję czeka gospodarczy wstrząs po decyzjach USA i UE o nowych sankcjach, a Indie i Chiny ograniczają handel z K...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Platformy internetowe udostępniają MŚP narzędzia, które mogą pomóc w pozyskiwaniu klientów, zwiększeniu sprzedaż...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas