Reklama
Rozwiń
Reklama

Młode firmy napojowe stawiają na eksport

Polskie wody i napoje szybko zdobywają zagraniczne rynki. Coraz większy udział mają w tym młode firmy, które stawiają na oryginalne receptury.

Publikacja: 17.06.2015 17:08

Młode firmy napojowe stawiają na eksport

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

– Prowadzimy wstępne rozmowy dotyczące wejścia na rynki afrykański i bliskowschodni. Jednym z krajów, w którym chcemy zadebiutować, są Zjednoczone Emiraty Arabskie – mówi „Rzeczpospolitej" Michał Góralski, współwłaściciel firmy Drink2me, której znakiem rozpoznawczym jest bombilla z naturalną kofeiną z yerba mate i zielonych nasion kawy.

Napój Drink2me, popularny w Czechach i na Słowacji, może wkrótce się pojawić na rynku skandynawskim. Jego atutami – jak zaznacza Góralski – są duża świadomość konsumentów i wyższa niż u nas siła nabywcza.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama