Aktualizacja: 20.08.2015 21:00 Publikacja: 20.08.2015 21:00
Dobra reputacja firm pomaga przezwyciężać kryzysy wizerunkowe, które w czasach internetu szybko nabierają zasięgu.
Foto: 123RF
– W dzisiejszych czasach internet i media społecznościowe sprawiają, że kryzysy błyskawicznie rozlewają się na wielką, niekiedy globalną skalę. W rezultacie jest łatwiej niż kiedyś zszargać dobrą reputację firmy i marki – podkreśla Marek Biskup, dyrektor w firmie Millward Brown, która kończy właśnie prace nad polską edycją międzynarodowego rankingu ReputationZ. Ma on zbadać i porównać wizerunek 60 firm – największych i najbardziej znanych w Polsce właścicieli czołowych marek. Wśród nich są m.in. Kompania Piwowarska, Wedel, Danone, PKO BP, PZU, PKN Orlen i Coca-Cola.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas