Aktualizacja: 17.11.2019 14:05 Publikacja: 17.11.2019 14:05
Foto: AFP
Dubai Airshow organizowany co dwa lata jest zwykle miejscem pokazywania wszystkiego, czym dysponuje ten sektor, od jumbo jetów po wojskowe drony, ale tym razem pojawiły się znaki zapytania dotyczące popytu i możliwości przeciążonych podwykonawców dotrzymania podjętych zobowiązań — stwierdził Reuter.
Najważniejsze jest oczywiście uziemienie MAXów. Inwestorzy, którzy początkowo doprowadzili do hossy akcji Boeinga są teraz zdania, że koncern ma już za sobą najtrudniejszy okres, spodziewa się wprawdzie wznowienia lotów tych samolotów w styczniu, ale będzie mieć do czynienia z rozładowaniem zatoru wyprodukowanych maszyn, a to może potrwać nawet 2 lata.
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas