Reklama
Rozwiń
Reklama

Andrew Bester, ING: Dostrzegam dużo większą pewność siebie polskich przedsiębiorców

– Widzimy wiele firm, które rozważają inwestycje w Polsce. Również polskie firmy są coraz aktywniejsze i rozwijają działalność za granicą – mówią Andrew Bester, członek Management Board Banking w Grupie ING i Michał H. Mrożek, wiceprezes ING BŚ.

Publikacja: 23.04.2025 04:41

Andrew Bester, członek Management Board Banking w Grupie ING i Michał H. Mrożek, wiceprezes ING BŚ

Andrew Bester, członek Management Board Banking w Grupie ING i Michał H. Mrożek, wiceprezes ING BŚ

Foto: mat. prasowe

Mikołaj Fidziński, „Rzeczpospolita”: Europa stoi przed wieloma wyzwaniami. Potrzebujemy inwestycji w sektorze obronności, w transformacji energetycznej. Czy jako sektor bankowy i konkretnie jako ING jesteście gotowi finansować wszystkie te potrzeby?

Andrew Bester, Head of Wholesale Banking i członek Management Board Banking w Grupie ING: Tak. Przede wszystkim dobra wiadomość jest taka, że system bankowy w Europie jest silny. Jako ING jesteśmy bardzo dobrze skapitalizowanym bankiem, z dobrą płynnością. Obecnie musimy skupić się na finansowaniu obronności i kontynuować finansowanie transformacji energetycznej. Będziemy wspierać dalej w tych procesach gospodarki w Europie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Sejm przyjął ustawę o podwyżce CIT dla banków. Co zrobi prezydent?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Austriacka Grupa Erste: Od 200 lat buduje zaufanie, teraz inwestuje w Polsce
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama