Nasz bank zdejmuje ciasny krawat, ale nadal jest i będzie w garniturze

Jak przyciągnąć młodych klientów i kiedy pojawią się dywidendy dla akcjonariuszy? Kiedy koniec sagi frankowej, a jakie nowe ryzyka pojawiają się w sektorze – opowiada Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium.

Publikacja: 05.12.2024 05:00

Nasz bank zdejmuje ciasny krawat, ale nadal jest i będzie w garniturze

Foto: Piotr Waniorek

Bank Millennium ma nową strategię. I stawia sobie za cel wzrost liczby klientów detalicznych o 20 proc., do 3,7 mln w 2028 r. Nie za mało ambitnie na tle waszych dokonań z poprzednich lat?

Ależ to jest bardzo ambitny cel. Musimy tylko wziąć pod uwagę, jak definiujemy klienta. Dla nas, po pierwsze, musi to być klient aktywny, korzystający z naszych różnych usług. Chodzi nam więc o 150 tys. klientów rocznie netto, po „wyczyszczeniu” tzw. pustych, nieużywanych kont.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Banki
„To transfer bogactwa od ludzi do banków”. Ministra mówi o nowym podatku
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Banki
Nie będzie fuzji Pekao i Aliora? Właściciel banków zmienia plany
Banki
Bankowcy odpowiadają na zarzuty polityków
Banki
Alior ma nową strategię. Notowania giełdowe mocno w górę
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Banki
W Unii nie ma odwrotu od zrównoważonej gospodarki
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście