Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy polski mBank podbił Czechy i Słowację? Rośnie szybciej niż inni

Na bardzo silnie konkurencyjnym rynku naszych południowych sąsiadów mBank zbudował swoją pozycję od zera. Stał się liderem w obszarze płatności mobilnych i w tym upatruje swoich przewag.

Publikacja: 14.10.2024 05:29

Czy polski mBank podbił Czechy i Słowację? Rośnie szybciej niż inni

Foto: Bloomberg

W 2007 r. mBank ogłosił ekspansję zagraniczną. Jakie są jej efekty? W Czechach marka przyciągnęła niemal 780 tys. osób, na Słowacji – 323 tys. Na koniec czerwca tego roku łączna liczba klientów w obu krajach wyniosła nieco ponad 1,1 mln, co stanowi ok. 4,5 proc. udziału w czesko-słowackim sektorze bankowym pod tym względem. Czy to dużo, czy mało?

Jak radzi sobie mBank za granicami Polski?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama