Media i internet

Wyższa sprzedaż tygodników opinii

Łączna średnia sprzedaż 10 największych tygodników opinii wzrosła w sierpniu o 2,9 proc. rocznie, do 1,04 miliona egzemplarzy
Cztery tytuły poprawiły sprzedaż. Najbardziej zwiększyła się ona w przypadku publikującego przedruki z polskiej prasy "Tygodnika Angora" - (+12 proc., do 355,2 tysiąca egz.). "Gość Niedzielny" poprawił wynik o 5 proc. (do 128,8 tysiąca egz.). Sprzedaż "Newsweeka Polska" wzrosła o 4,7 proc. (do 127,6 tysiąca egz.), a "Wprost" - o 1,1 proc. (do 120,1 tysiąca egz.).
Pozostałe tygodniki odnotowały spadki sprzedaży. Średnia sprzedaż "Polityki" wynosiła 149,3 tys. egz. (spadek o 5,1 proc.), "Przekroju" - 66,7 tys. egz. (spadek o 14,1 proc.), "Gazety Polskiej" - 24,7 tys. egz. (spadek o 4,5 proc.), a "Przeglądu" - 23,4 tys. egz. (spadek 1,8 proc.). Sierpniowy wynik katolickiego "Tygodnika Powszechnego" był niższy od tego z przed roku o 2,9 proc. i wynosił 22,9 tys. egz., a "Forum", które publikuje przedruki z prasy zagranicznej sprzedawało średnio 19,5 tys. egz., czyli o 0,7 proc. mniej niż rok wcześniej.
[i]Dane ZKDP pokazujące rozpowszechnianie płatne razem[/i]
Źródło: Rzeczpospolita

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL