fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Mniejszy spadek reklam

Cennikowe wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich spadły w lipcu, o 4,6 proc., w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 r. – wynika z danych firmy Expert Monitor, nie uwzględniających rabatów.
To jak na razie najlepszy miesiąc w tym roku dla branży pod względem tempa spadku.Pozytywnie na tle konkurencji wyróżniały się tytuły o największym nakładzie: wpływy „Faktu” wzrosły o 30 proc., do 8,75 mln zł, „Rzeczpospolitej” o 4,4 proc., do 9,33 mln zł, a”Gazety Wyborczej” o 3 proc., do 24,25 mln zł.
Wpływy „Gazety Prawnej” i łączonego z nią od września „Dziennika” wyniosły 2,31 mln zł (wzrost rok do roku o 32,2 proc.) i 8,16 mln zł (spadek o 24,5 proc.). To nie znaczy, że takie byłyby także wpływy tytułu połączonego produktu. Dane cennikowe obejmują wpływy z autopromocji, a wydawcy tych gazet współpracują od dłuższego czasu.Najsilniej w lipcu spadły wpływy „Polski” – o 43,5 proc., a największy wzrost odnotował „Przegląd Sportowy” – o 75,8 proc., do 2,26 mln zł.Po siedmiu miesiącach roku branża zanotowała w sumie 21,2-proc. spadek wpływów. Przodował pod tym względem „Dziennik”, a najlepiej radził sobie „Przegląd Sportowy”.
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA