fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Tylko dobrze przygotowana oferta zainteresuje zagranicznego odbiorcę

Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik
Propozycja sprzedaży towarów lub usług powinna być jak najbardziej precyzyjna i jednocześnie krótka. Ma zainteresować kontrahenta i umożliwić szybkie zapoznanie się z nią
Nikt nie będzie czytał elaboratów o naszej firmie i jej produktach przy pierwszym kontakcie. Jeżeli oferta będzie długa, zagmatwana i w kilku zdaniach nie będzie prezentować naszego stanowiska, to najprawdopodobniej wyląduje w koszu. Natomiast jeżeli kontrahent będzie nią zainteresowany, to sam zgłosi się po dodatkowe informacje o naszym przedsiębiorstwie. Wychodząc z takiego założenia, trzeba przygotować ofertę w sposób jak najprostszy i jak najbardziej przejrzysty.Z drugiej jednak strony warto pamiętać, że jej złożenie (wysłanie do adresata) wywołuje określone skutki prawne, przed którymi trudno będzie się uchylić. W szczególności na podstawie samego przyjęcia oferty może dojść do podpisania kontraktu. Będziemy go musieli wtedy wykonać zgodnie z propozycjami złożonymi w ofercie (np. co do ceny, asortymentu, jakości, ilości oraz warunków dostawy). Stanie się tak, jeżeli oferta zawiera pewne minimum informacji. [b]Zgodnie z [link=http://www.r...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA