Media i internet

Sklepy z ciuchami dla młodych polubiły dwuznaczne hasełka

cropptown.pl
Cropp w nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Szyjemy inaczej" pokazuje jak wygląda "obrabianie dziurek","obciąganie guzików" oraz "krochmalenie poszwy". Pomysł - tak jak niedawna kampania Kolegów dla Artmana (sklepy House) - podszyty podtekstami seksualnymi.
Targetem ma być młodzież w wieku 15-25 lat, a celem rozwój świadomości marki. Akcję przygotowała agencja Momentum Worldwide.
Kampania obejmuje outdoor, autobusy komunikacji miejskiej (Warszawa, Łódź, Trójmiasto, Kraków, Poznań, Wrocław), metro, kina i stronę internetową Croppa. Na cropptown.pl znaleźć można ankietę z pytaniem: "Co cię najbardziej kręci? Obciąganie guzików, krochmalenie poszwy, repasacja szpuli czy obrabianie dziurek", a także spot reklamowy. Będzie on emitowany w stacjach muzycznych 4fun.tv, MTV i Viva Polska.
Kampania potrwa do końca maja. Media zaplanował dom mediowy Universal McCann.
Źródło: mediarun.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL