Od ponad półtora wieku dostarcza konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady.
Emil Wedel, syn Karola – założyciela marki, był niezachwianym optymistą, który zarażał innych swoją postawą. Słodycze „noszące" jego imię szybko zdobyły serca ludzi, a biznes trafił w ręce kolejnych pokoleń, które doskonaliły sztukę robienia czekolady. W 1926 roku na zlecenie kolejnego przedstawiciela rodziny, Jana Wedla, powstała jedna z najpopularniejszych grafik reklamowych w Polsce – sylwetka chłopca dosiadającego pasiastej zebry, dźwigającego tabliczki czekolady. Autorem kreacji był włoski malarz i karykaturzysta Leonetto Cappiello, nazywany ojcem współczesnej sztuki plakatu i reklamy. Historia zatacza koło, a chłopiec i zebra są bohaterami współczesnych wedlowskich reklam. Natomiast w zeszłym roku na dachu najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie zrewitalizowano neon z ich wizerunkiem.
LOTTE Wedel dynamicznie rozwija swoją działalność i poszerza ofertę produktową. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony, na czele z produkowanym od 1987 roku batonem Pawełek. A oprócz dobrze znanej oferty firma produkuje coraz więcej pysznych nowości, m.in. Czekotubki, Kremy Wedlowskie, serię czekolad nadziewanych czy czekolady Karmellove – pierwsze takie pełne tabliczki na rynku, oraz chrupiące czekolady Cookie.
W ubiegłym roku marka zadebiutowała w kategorii lodów – na rynek wprowadzono w tym formacie kultowe Ptasie Mleczko®. Wraz z nadejściem tegorocznej wiosny wedlowskie portfolio zostało rozszerzone o dwa kolejne smaki lodów Ptasie Mleczko® (do waniliowego dołączyły czekoladowy i truskawkowy) oraz linię lodów premium na patyku (dostępne w wariantach: czekoladowym, waniliowym, karmelowym i truskawkowym) wyróżniających się oryginalnymi dodatkami, takimi jak wedlowska czekolada, słone karmelizowane orzechy, kawałki truskawek i migdałów.
Wedel czerpie garściami z historii założycieli czekoladowego przedsiębiorstwa, którzy byli wizjonerami w prowadzeniu biznesu, i nie boi się nowości. Przykład stanowi historia pianek Ptasie Mleczko®, które mając już ponad 80 lat, niezmiennie pozostają produktem na czasie (Ptasie Mleczko® jest obecnie liderem w segmencie pianek w czekoladzie z udziałem rynkowym na poziomie 63,4%), zaskakując wyborem smaków, edycjami limitowanymi i dekorowanymi.