Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.09.2019 21:20 Publikacja: 04.09.2019 21:05
Foto: PAP
Grupa Thales połączyła się z Gemalto, koncernem zajmującym się bezpieczeństwem cyfrowym. Wchodzicie w nowy obszar biznesu? Jaki jest cel tej akwizycji?
Thales w obszarze cyberbezpieczeństwa działa od lat, proponując bardzo innowacyjne rozwiązania. Zarówno każdy produkt przygotowywany np. dla przemysłu obronnego, jak i jego produkcja, muszą być odpowiednio zabezpieczone, aby użytkownik czuł się bezpiecznie i mógł realizować powierzoną mu misję. Systemy sterowania ruchem kolejowym również były i są zabezpieczane. Wierzymy, że wykorzystując doświadczenie i technologie Gemalto, opracujemy jeszcze bezpieczniejsze rozwiązania, dzięki którym sprostamy głównym wyzwaniom stojącym przed współczesnymi społeczeństwami. Do takich zadań należy m.in. bezpieczeństwo danych i sieci, ochrona przed cyberatakami na lotniskach i w transakcjach finansowych. Połączenie Thales i Gemalto tworzy światowej klasy lidera ze spektakularnym portfelem cyfrowych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Jak sankcje USA doprowadziły do przejęcia holenderskiej Nexperii. Ryzyko utraty zdolności produkcyjnych kluczowe...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
W celu zapewnienia zgodności z Dyrektywą o Przejrzystości orzekanie o zastosowaniu sankcji w postaci zakazu wyko...
Państwo polskie wykłada grube miliardy na inwestycje w zbrojeniówkę. Można to robić bardziej efektywnie, ale… le...
Mają wspierać gospodarki w najważniejszych momentach: wtedy, gdy rynek prywatny nie chce lub nie potrafi.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kiedy zaczniemy widzieć zmierzch trwających od lat 90. w naszej części Europy „cudów gospodarczych”?
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas