Reklama
Rozwiń
Reklama

Edukacja kluczem do e-marketingu

W najbliższym czasie dużym sukcesem okazać się mogą rozwiązania głosowe – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Opowiada o kierunkach, w jakich rozwijać się będzie branża marketingu internetowego.

Publikacja: 03.06.2019 21:00

Edukacja kluczem do e-marketingu

Foto: materiały prasowe

Jakich innowacji możemy się spodziewać na rynku e-marketingu? Jakie tematy zamierzają państwo poruszyć na najbliższym Forum IAB, nad którym „Rzeczpospolita" objęła patronat?

Włodzimierz Schmidt: Z pewnością rzeczami, na których obecnie skupia się branża, są: sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. Co prawda, są to pojęcia znane od dłuższego czasu, jednakże stwarzają one nowe pole do działań dla reklamodawców. To pole nadal nie jest w pełni wykorzystane, choćby w kontekście wykorzystania uczenia maszynowego do kontekstowego targetowania reklam.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Złoto dla tych, którzy docenią silversów
Opinie Ekonomiczne
Jak zbudować energetykę rozproszoną w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama