Rośnie popyt na ekspertów od UX

Hubert Anyżewski | Na rynku przewagą konkurencyjną zaczyna być to, co nazywamy doświadczeniem produktu: moment pierwszego zetknięcia z nim i ocena, czy to był kontakt fajny – mówi specjalista od UX designu.

Publikacja: 12.04.2016 22:00

Rośnie popyt na ekspertów od UX

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński

Rz: Ile osób w Polsce rozumie terminy takie jak „projektowanie interakcji" czy „architektura informacji?

Hubert Anyżewski: Dokładnych danych na ten temat nie ma, ale na pewno mówimy o tysiącach osób, wnioskując z zainteresowania branżowymi wydarzeniami, profilami w mediach społecznościowych, liczbą odbiorców branżowych blogów czy studentów kierunku UX design, które miałem przyjemność założyć i prowadzę. W wspomnianych studiach mamy po osób zainteresowanych w trzech miastach, na rynku jest już ok. 400 absolwentów tego kierunku, do tego ok. 350-400 osób co roku odwiedza konferencje UX Poland. A to przecież nie wszyscy zainteresowani.

Pozostało 94% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację