Reklama
Rozwiń
Reklama

Sypią się plany dużych inwestycji w tory i drogi

W przetargach na modernizację linii kolejowych nie ma już ofert zbliżonych do kosztorysu inwestora. Wykonawcy coraz częściej wyceniają prace przynajmniej dwa razy drożej.

Aktualizacja: 19.10.2018 12:02 Publikacja: 18.10.2018 21:00

Sypią się plany dużych inwestycji w tory i drogi

Foto: Adobe Stock

Z powodu rosnących kosztów z podpisania umowy na wartą blisko 700 mln zł budowę 24 km autostrady A1 pomiędzy Bełchatowem a Kamieńskiem zrezygnowało konsorcjum firm z grupy Mirbud. To już kolejny taki przypadek w ostatnich tygodniach. W zeszłym miesiącu z zawarcia kontraktu na budowę fragmentu ekspresówki S14 po zachodniej stronie Łodzi zrezygnowała Eurovia.

Czytaj także: Rosną problemy z budową dróg

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Reklama
Reklama