Reklama

British Airways: zawinił prąd, nie system IT

Do poważnej awarii systemu informatycznego, która uziemiła 75 tys. podróżnych British Airways doszło po uszkodzeniu serwerów z powodu ich przeciążenia, gdy przywrócono dostawę energii elektrycznej po usunięciu zwarcia w instalacji - wyjaśnił przewoźnik.

Aktualizacja: 31.05.2017 18:43 Publikacja: 31.05.2017 18:17

British Airways: zawinił prąd, nie system IT

Foto: Bloomberg

BA należąca do grupy IAG stara się ograniczyć szkody w opinii o niej, przeprosiła już klientów, po anulowaniu kilkuset lotów podczas przedłużonego weekendu. Linia przekazała kilka dalszych szczegółów o tym incydencie.

Według jej komunikatu, w ośrodku obróbki danych koło lotniska Heathrow doszło do zwarcia w instalacji elektrycznej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Biznes
Startuje e-Board of Directors!
Reklama
Reklama