Gmoch prowadzi Polaków do boju w spocie "Respect Us"

"Polacy po swoje! Mamy to! Najnowszy spot #RespectUs i kolejna kampania #PolishTeam. Tym razem w roli głównej trener Jacek Gmoch. Polacy muszą się jednoczyć, a każda okazja jest ku temu dobra. Jedno jest pewne, ducha walki nam nie zabraknie!" - czytamy na profilu akcji "RespectUs", na którym pojawił się najnowszy spot zrealizowany w ramach tego projektu.

Aktualizacja: 18.06.2018 10:00 Publikacja: 18.06.2018 09:42

Gmoch prowadzi Polaków do boju w spocie "Respect Us"

Foto: YouTube

"Respect Us" to kampania mająca na celu promowanie dumy z historii Polski. Projekt jest realizowany przy wsparciu Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia.

"Kampania społeczna #RespectUs to oddolna inicjatywa młodych Polaków, którzy nie chcą żyć w kłamstwie. Głównym celem kampanii jest wyrażenie sprzeciwu wobec zakłamywania historii, oraz ukazywania Polski i Polaków jako kata w czasie II Wojny Światowej. Kampania jest organizowana dzięki zaangażowaniu i wsparciu Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia, która od lat włącza się nie tylko w inicjatywy lokalne, ale również wielokrotnie zabierała głos w sprawach ważnych dla Polski, chociażby występując przeciwko wyprzedaży polskiej ziemi cudzoziemcom" - czytamy na stronie internetowej kampanii.

W najnowszym spocie Jacek Gmoch - były obrońca reprezentacji Polski, a potem m.in. selekcjoner kadry (pojechał z nią na mundial 1978 do Argentyny) - prowadzi do walki grupę osób w strojach nawiązujących do różnych historycznych epok.

Polacy po swoje! Mamy to! Najnowszy spot i kolejna kampania . Tym razem w roli głównej trener Jacek Gmoch. Polacy muszą się jednoczyć, a każda okazja jest ku temu dobra. Jedno jest pewne, ducha walki nam nie zabraknie!

Mamy więc woja nawiązującego do początków państwa polskiego i m.in. bitwy pod Cedynią, ułana, żołnierza armii II RP z okresu wojny polsko-bolszewickiej, żołnierza z czasów kampanii wrześniowej, a także dziennikarza "Do Rzeczy" Wojciecha Wybranowskiego w stroju robotnika (to nawiązanie do krwawych wydarzeń czerwca 1956 roku w Poznaniu).

Spot zaczyna się kadrem pokazującym samotnego Jacka Gmocha siedzącego na trybunie stadionu. Z czasem zaczynają do niego dołączać kolejni bohaterowie. W kolejnych ujęciach Gmoch prowadzi ich do walki z okrzykiem "Polacy! Po swoje!".

Spot kończy się hasłem: „Ducha walki nam nie zabraknie”.

"Respect Us" to kampania mająca na celu promowanie dumy z historii Polski. Projekt jest realizowany przy wsparciu Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia.

"Kampania społeczna #RespectUs to oddolna inicjatywa młodych Polaków, którzy nie chcą żyć w kłamstwie. Głównym celem kampanii jest wyrażenie sprzeciwu wobec zakłamywania historii, oraz ukazywania Polski i Polaków jako kata w czasie II Wojny Światowej. Kampania jest organizowana dzięki zaangażowaniu i wsparciu Fundacji Wsparcia Rolnika Polska Ziemia, która od lat włącza się nie tylko w inicjatywy lokalne, ale również wielokrotnie zabierała głos w sprawach ważnych dla Polski, chociażby występując przeciwko wyprzedaży polskiej ziemi cudzoziemcom" - czytamy na stronie internetowej kampanii.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Społeczeństwo
Cudzoziemka urodziła dziecko przy polsko-białoruskiej granicy. Trafiła do szpitala
Społeczeństwo
Sondaż: Polacy nie boją się wojny
Społeczeństwo
Odeszła pozostając wierna sobie. Jaka naprawdę była prof. Jadwiga Staniszkis
Społeczeństwo
Zmarła Jadwiga Staniszkis
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Społeczeństwo
W gospodarstwie znaleziono kilkadziesiąt martwych zwierząt. Zatrzymano 48-latka