Aktualizacja: 16.03.2019 12:16 Publikacja: 16.03.2019 12:43
Foto: 123
Real time marketing (marketing spontaniczny) zakłada wykorzystanie popularnej sytuacji do promocji swojej marki poprzez wzbudzenie ciekawości adresatów reklamy oraz wywołanie w nich pozytywnych emocji. Marketing od zawsze dążył do oddziaływania na potencjalnego nabywcę, również poprzez budowanie dobrych stosunków przedsiębiorcy z otoczeniem, w tym przez zabawy słowne oraz żarty językowe czy sytuacyjne.
Jak dotrzeć z przekazem reklamowym do odbiorców przede wszystkim tych faktycznie zainteresowanych przekazem? Rozwój internetu, urządzeń mobilnych zwiększył zasięg, przyspieszył rozpowszechnienie,obniżył koszty i ułatwił dotarcie do użytkowników.
Adwokaci i adwokatki desperacko oczekują zmian prawa. Nie tylko tych na poziomie przywracania ładu konstytucyjne...
Pomysł wstrzymania się przez korporacje na 30 dni z przekazywaniem sądom list prawników świadczących pomoc z urz...
Sądownictwo dyscyplinarne to bardzo wrażliwy obszar wymiaru sprawiedliwości. I chyba dlatego pokusy jego polityc...
Wiceminister sprawiedliwości publikuje materiały popierające jednego z kandydatów, a analitycy rozstawiają już s...
Czasem dużo musi się zmienić, by wszystko zostało po staremu. Dotyczy to także podejścia do legislacji i kluczow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas