Strony internetowe to wizytówka, która pomaga przyciągnąć nowych klientów. W tym roku po raz pierwszy przyznajemy nagrody za witryny prowadzone przez firmy i kancelarie.
W tej konkurencji wzięło udział 40 uczestników rankingu. Wyboru dokonała kapituła złożona z praktyków i ekspertów zajmujących się marketingiem prawniczym. Wśród nich znaleźli się: Joanna Parafianowicz, adwokat, redaktor portalu pokojadwokacki.pl; Bartosz Pilitowski, prezes Court Watch Polska; Grzegorz Furgał, doradca Krajowej Rady Radców Prawnych; Marcin Tomczak, partner w firmie Tomczak Stanisławski, oraz Michał Błazik, szef działu prawo online „Rzeczpospolitej".
Zobacz także: Ranking doradców podatkowych - najlepsi specjaliści
Liczy się wygląd i szybkość działania
Członkowie kapituły wzięli pod uwagę takie elementy, jak: treść, szata graficzna, komunikacja marketingowa, dostępność i szybkość działania, przedstawienie zespołu, animacje i zdjęcia oraz dopracowanie szczegółów. Liczyła się także dostępność stron dla osób niepełnosprawnych.