#RZECZoBIZNESIE: Witold Włodarczyk: Branża spirytusowa jest w przeciętnej kondycji

Nie ma miejsca na wzrosty sprzedaży, bo rynek jest nasycony. Jednak coraz częściej kupujemy alkohole z wyższej półki – mówi Witold Włodarczyk, prezes Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 09.04.2019 14:40 Publikacja: 09.04.2019 13:06

#RZECZoBIZNESIE: Witold Włodarczyk: Branża spirytusowa jest w przeciętnej kondycji

Foto: tv.rp.pl

Z raportu o którym pisaliśmy w „Rzeczpospolitej" wynika, że wielką popularnością na polskim rynku mocnych alkoholi cieszą się małpki, niewielkie i stosunkowo tanie buteleczki z mocnym alkoholem. Codziennie milion takich buteleczek trafia do klientów przed południem.

- Rzeczywiście jest tendencja wzrostowa jeśli chodzi o małpki. Mały format butelek zaczyna dominować na dużymi. Mamy ogromny wybór alkoholi na rynku, z różnych rejonów świata, i ludzie chcą je testować - mówił Włodarczyk.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem