Aktualizacja: 09.04.2019 14:40 Publikacja: 09.04.2019 13:06
Foto: tv.rp.pl
Z raportu o którym pisaliśmy w „Rzeczpospolitej" wynika, że wielką popularnością na polskim rynku mocnych alkoholi cieszą się małpki, niewielkie i stosunkowo tanie buteleczki z mocnym alkoholem. Codziennie milion takich buteleczek trafia do klientów przed południem.
- Rzeczywiście jest tendencja wzrostowa jeśli chodzi o małpki. Mały format butelek zaczyna dominować na dużymi. Mamy ogromny wybór alkoholi na rynku, z różnych rejonów świata, i ludzie chcą je testować - mówił Włodarczyk.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas