Reklama
Rozwiń
Reklama

Marek Goliszewski: Euro to szansa i nasza polisa ubezpieczeniowa

Nie wchodząc do strefy euro, będziemy systematycznie spychani na margines życia europejskiego, ze stratami dla poziomu życia naszych obywateli – pisze założyciel i prezes Business Center Club.

Aktualizacja: 12.05.2017 08:01 Publikacja: 11.05.2017 21:16

Marek Goliszewski: Euro to szansa i nasza polisa ubezpieczeniowa

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

Premier Beata Szydło w czwartkowej „Rzeczpospolitej" utrzymuje, że przyjęcie waluty euro nie jest dla nas korzystne. Dodaje, że nie jest korzystne teraz, tym bardziej że strefa euro jest w głębokim kryzysie. Otóż strefa euro nie jest w głębokim kryzysie ani w ogóle w kryzysie. Zadłużenie tej strefy i deficyt finansów publicznych w krajach euro były i są relatywnie niższe niż w naszym kraju. Pomoc od strefy euro otrzymały będące w kryzysie Grecja czy Włochy. Wejście do strefy euro ma dla Polski i jej obywateli znaczenie polityczne i ekonomiczne.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama