Reklama
Rozwiń
Reklama

Biuro Analiz Sejmowych: Nie zakazywać Halloween

„Propozycje nowelizacyjne wskazane przez Wnioskodawcę nie zostały oparte na przekonujących argumentach” – pisze Biuro Analiz Sejmowych w opinii do głośnej petycji. Zdaniem przedstawicieli Biura Sejm nie powinien wprowadzać kar za wypowiadanie słów „cukierek albo psikus”

Aktualizacja: 10.08.2020 13:07 Publikacja: 10.08.2020 13:03

Biuro Analiz Sejmowych: Nie zakazywać Halloween

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

Petycja „w sprawie podjęcia inicjatywy ustawodawczej dot. święta Halloween” trafiła do Sejmu pod koniec kwietnia. Skierowała ją osoba, która zastrzegła swoje dane osobowe, a jej treść jako pierwsza opisała w połowie lipca „Rzeczpospolita”.

Wyjaśniliśmy, że autor petycji, zaniepokojony obchodzeniem przez dzieci Halloween, co „nie tylko szkodzi pamięci zmarłych i niszczy katolicką tradycję, lecz także zagraża duszy”, domaga się uchwalenia ustawy o wspieraniu tradycji narodowych RP.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Tusk kontynuuje kosztujący miliardy program Morawieckiego. Chodzi o emigrantów
Polityka
Jest decyzja premiera ws. wprowadzenia trzeciego stopnia alarmowego CHARLIE
Polityka
Sikorski odpowiada rzecznikowi Kremla. „Słowo rusofobia jest ciekawe”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Polityka
Akty dywersji na kolei: Czy polski rząd odpowiednio zareagował? „Jakby nic się nie stało”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama