Platforma Obywatelska odpowiada na billboardy

Polska Fundacja Narodowa przygotowała kampanię informacyjną dotyczącą reformy sądownictwa. Własne spoty przygotowała Platforma Obywatelska

Aktualizacja: 10.09.2017 17:06 Publikacja: 10.09.2017 16:49

Platforma Obywatelska odpowiada na billboardy

Foto: Twitter/Platforma Obywatelska

"Rzeczpospolita" w czwartek informowała o kampanii informacyjnej o reformie sądownictwa, którą przygotowuje Polska Fundacja Narodowa. Czytaj więcej

Polska Fundacja Narodowa to organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek. Kampania ma obejmować m.in. serię billboardów z hasłami dotyczącymi zmian i odesłaniem do specjalnej strony internetowej.

Kampania w kompleksowy sposób ma docierać z przesłaniem pokazującym, dlaczego zmiany w sądownictwie są niezbędne i "zatrzeć złe wrażenia po burzliwej dyskusji na temat reformy sądownictwa, którą zakończyły prezydenckie weta".

Koszt kampanii to 19 milionów złotych. Kampanię krytykuje Platforma Obywatelska. W sieci pojawiły się spoty przygotowane przez partię Grzegorza Schetyny.

"Rzeczpospolita" w czwartek informowała o kampanii informacyjnej o reformie sądownictwa, którą przygotowuje Polska Fundacja Narodowa. Czytaj więcej

Polska Fundacja Narodowa to organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek. Kampania ma obejmować m.in. serię billboardów z hasłami dotyczącymi zmian i odesłaniem do specjalnej strony internetowej.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Polityka
Pytania po przemówieniu Marcina Kierwińskiego. Minister odpowiada na zarzuty
Polityka
Dla Konfederacji eurokampania to sprawdzian. Pozornie prostszy niż samorząd
Polityka
Sondaż: Jak Polacy ocenieją start ministrów i wiceministrów w wyborach do PE?
Polityka
Krzysztof Gawkowski o CPK. „Ta inwestycja może być kontynuowana”
Polityka
Prezydent Duda: Odrodził się potwór, który nas pożerał
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej