Reklama

Streżyńska: jestem najstarszą „start-uperką” w Polsce

- U władzy powinno się być maksymalnie trzy lata, a potem należy „iść w rynek”. Zobaczyć jak się narozrabiało. Na własnej skórze odczuć swoje decyzje, zobaczyć kto z ich powodu płacze. Człowiek odrywa się od rzeczywistości, zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy i wiedział jak uszczęśliwiać ludzi – mówi Anna Streżyńska, współzałożycielka i prezeska MC2 Innovations, była minister cyfryzacji (2015 – 2018) i była szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (2006 – 2012).

Aktualizacja: 30.03.2020 15:46 Publikacja: 30.03.2020 00:01

Streżyńska: jestem najstarszą „start-uperką” w Polsce

Foto: archiwum prywtane

Streżyńska opowiada, że po 2 latach w rządzie bardzo trudno było pokazać ludziom co zostało zrobione. - To były bowiem długotrwałe procesy, szczególnie na polu legislacyjnym. Wychodzę więc z polityki, a ktoś kto się uważnie temu nie przyglądał, ma o mnie zdanie, że jestem człowiekiem klęski, że mnie wyrzucono, bo mi się nie udało – mówi i opisuje czas jaki musiała poświęcić na uporządkowanie siebie. - To jest ciężka walka, aby przejść od stanu jestem porażką do poczucia odniosłam sukces - podkreśla.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
Poseł Konfederacji Konrad Berkowicz zatrzymany w sklepie. „Głupi błąd”
Polityka
„Rzecz w tym”: w PiS nie ma klimatu stypy, ale też nie ma hurraoptymizmu
Polityka
Dwaj posłowie PIS zawieszeni „decyzją Jarosława Kaczyńskiego”. W tle sprawa gruntu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Jacek Sasin skrytykował Sławomira Mentzena, ale w jednym przyznał mu rację. „Też bym się nie podpisał”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama