Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.11.2017 06:17 Publikacja: 26.11.2017 22:05
Małgorzata Szwarc-Sroka, członek rady nadzorczej J.W. Construction.
Foto: materiały prasowe
Rzeczpospolita: Po trzech kwartałach br. sprzedaliście 1,24 tys. mieszkań, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Więksi i mniejsi konkurenci chwalą się dwucyfrowym tempem sprzedaży, rzędu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu procent. To celowa strategia?
Małgorzata Szwarc-Sroka, członek rady nadzorczej J.W. Construction: Celujemy w sprzedaż rzędu 1,5–2 tys. mieszkań rocznie. Obecna strategia wynika z tego, że wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości. My już byliśmy liderem, mieliśmy sprzedaż na poziomie 4 tys. lokali rocznie, dziś też moglibyśmy taki cel zrealizować. Ale wyciągnęliśmy wnioski z kryzysu, żadne wyścigi na wolumeny nas nie interesują, teraz priorytetem jest działanie na bezpiecznym poziomie, zapewniającym godziwe wyniki i przepływy finansowe. W III kwartale br. uzyskaliśmy marżę brutto ze sprzedaży 28 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W czerwcu oferta mieszkań z rynku wtórnego zmalała. Jak to wpłynęło na ceny, analizuje portal GetHome.pl.
Największy nacisk położymy na projekty mieszkaniowe. Perspektywiczne są też akademiki i logistyka miejska. Nie p...
Na wakacyjny lokal o powierzchni do 50 mkw. trzeba mieć co najmniej 300–350 tys. zł. Polskie kurorty oferują set...
Udzielony przez PKO Bank Polski kredyt deweloper przeznaczy na budowę wielofunkcyjnego kompleksu Swobodna Spot w...
Rynek nieruchomości pozostanie w trybie wyczekiwania – oceniają analitycy portalu Tabelaofert.pl.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas