Reklama
Rozwiń
Reklama

Geely traci na spadku rynku

Geely Automobile Holdings zmniejszyła w I półroczu zysk netto o 40 proc. z powodu długotrwałego spadku sprzedały na największym rynku na świecie i spodziewa się niepewnego popytu w reszcie roku

Publikacja: 21.08.2019 11:06

Geely traci na spadku rynku

Foto: Bloomberg

Chińska grupa samochodowa najbardziej znana na świecie ze względu na posiadane udziały w Volvo i Daimlerze wypracowała zysk netto 4,01 mld juanów (568,5 mln dolarów) wobec 6,67 mld rok wcześniej. Na jego wysokość „ujemny wpływ miały większe rabaty i zachęty dla sprzedających, by zmniejszyli zapasy przed oficjalnym wejściem w życie normy emisji spalin Chiny 6 w niektórych regionach"— wyjaśniła sama firma nawiązując do surowszej normy wprowadzonej w lipcu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama