Media i internet

Tidal walczy o klientów. Od jutra 12 dni za darmo

Bloomberg
Od 25 grudnia platforma streamingowa Tidal będzie za darmo przez 12 dni. Nie trzeba będzie nawet podawać numeru karty płatniczej

Tidal, to serwis umożliwiający słuchanie muzyki na żądanie w wysokiej i bezstratnej jakości. Serwis wystartował 28 października 2014 roku. W marcu 2016 serwis miał 3 mln  subskrybentów z całego świata, z czego 45 proc. korzystało z wersji HiFi zapewniającej bezstratne strumieniowanie muzyki - katalog Tidal Masters. Jednym z udziałowców serwisu jest amerykański raper i biznesmen Jay-Z.

Promocja trwa do 5 stycznia 2018. Wystarczy tylko podać adres e-mail, a w trakcie darmowego dostępu ma być oferowana ekskluzywna zawartość, która każdego dnia będzie inna. Będą to wideoklipy, dokumenty czy wywiady z muzykami.

Standardowy koszt dostępu w pakietach Premium i HiFi to odpowiednio 19,99 i 39,99 złotych miesięcznie,

Tidal nie jest tak popularną platformą, jak Spotify czy Apple Music, ale oferuje dźwięk dużo lepszej jakości. Teraz serwis postanowił promocją powalczyć o nowych klientów.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL