Tidal, to serwis umożliwiający słuchanie muzyki na żądanie w wysokiej i bezstratnej jakości. Serwis wystartował 28 października 2014 roku. W marcu 2016 serwis miał 3 mln  subskrybentów z całego świata, z czego 45 proc. korzystało z wersji HiFi zapewniającej bezstratne strumieniowanie muzyki - katalog Tidal Masters. Jednym z udziałowców serwisu jest amerykański raper i biznesmen Jay-Z.

Promocja trwa do 5 stycznia 2018. Wystarczy tylko podać adres e-mail, a w trakcie darmowego dostępu ma być oferowana ekskluzywna zawartość, która każdego dnia będzie inna. Będą to wideoklipy, dokumenty czy wywiady z muzykami.

Standardowy koszt dostępu w pakietach Premium i HiFi to odpowiednio 19,99 i 39,99 złotych miesięcznie,

Tidal nie jest tak popularną platformą, jak Spotify czy Apple Music, ale oferuje dźwięk dużo lepszej jakości. Teraz serwis postanowił promocją powalczyć o nowych klientów.