Reklama

Wyniki Agory w II kwartale 2016: tęsknota za „Wiedźminem"

Słabsze od prognoz analityków okazały się wyniki finansowe Grupy Agora w II kwartale br. Straty właściciela kin Helios i „Gazety Wyborczej" były wyższe niż mówiły prognozy analityków.

Aktualizacja: 12.08.2016 11:22 Publikacja: 12.08.2016 09:43

Słabsze od prognoz analityków okazały się wyniki finansowe Grupy Agora w II kwartale br. Straty właś

Słabsze od prognoz analityków okazały się wyniki finansowe Grupy Agora w II kwartale br. Straty właściciela kin Helios i „Gazety Wyborczej" były wyższe niż mówiły prognozy analityków.

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Giełdowa grupa nie ukrywa, że brak projektów o skali „Wiedźmin 3" osłabił jej wyniki. Silne spadki wpływów reklamowych odczuwa jej flagowy dziennik. Zarząd mocno ściął prognozy dla tego segmentu rynku.

296,2 mln zł, o 1,2 proc. więcej niż rok wcześniej wyniosły skonsolidowane przychody Agory w II kwartale 2016 r. Były tym samym o 2,7 proc. wyższe niż średnia prognoz analityków ankietowanych przez PAP. EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację kinowo-mediowej grupy wyniosła 22,9 mln zł, spadając o 32 proc. rok do roku. Była też nieco niższa (o 4,3 proc.) od prognoz specjalistów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama