Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.01.2019 19:40 Publikacja: 01.01.2019 20:00
Foto: 123RF
Telewizja pozostanie najsilniejszym medium reklamowym – przewiduje agencja mediowa Zenith. Według jej prognoz, opublikowanych, zanim telewizje zaprosiły do rozmów o budżetach reklamowych w 2019 r., wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 4,2 proc., do 7,92 mld zł, czyli wolniej niż w ubiegłym roku. W podobnym tempie rosnąć ma globalny rynek reklamowy, który zmieniają technologiczni giganci. Eksperci firmy Kantar przewidują, że globalne marki będą coraz częściej budować przekaz w oparciu o dane nie tylko o tym, co robimy, ale także o tym, co mówimy, korzystając z wyposażonych w technologie głosowe i sztuczną inteligencję wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych czy inteligentnych głośników, takich jak Alexa firmy Amazon.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Popularna w kręgach graczy platforma komunikacyjna Discord padła ofiarą poważnego ataku hakerskiego. Cyberprzest...
Kapitalizacja grupy zbudowanej przez Zygmunta Solorza podniosła się dziś o ponad 700 mln zł. Inwestorzy wzięli p...
„Rzeczpospolita” poszerza ofertę specjalistycznego serwisu PRO.RP.PL o nową sekcję „Podatki”, przygotowaną z myś...
Szara strefa transmisji wideo w sieci w ciągu roku wzrosła nad Wisłą o 5 proc., jednocześnie skuteczność usuwani...
Teza, że platformy streamingowe zdominują tradycyjną telewizję traci sens. Dziś zasięg i oglądalność kanałów lin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas