Na stronach Business Insider czytamy, że Kim Kardashian-West potwierdziła ostatnio, iż jedna z firm odzieżowych chciała jej zapłacić milion dolarów za post na Instagramie.
Podczas konferencji zorganizowanej przez dziennik "New York Times" opowiedziała o sytuacji, w której pewna marka ubraniowa (nazwy nie ujawniła) zaproponowała jej 1 mln dol. za opublikowanie zdjęcia na Instagramie. Kardashian ostatecznie nie zdecydowała się przyjąć lukratywnej oferty.
Podjęła taką decyzję wspólnie z mężem raperem Kanye Westem, bo – jak tłumaczyła – marka ta kopiowała projekty Westa. Nieco później mąż jej za to podziękował – wręczając czek na 1 mln dol. i proponując udziały w jego firmie odzieżowej.
Według danych opublikowanych przez HopperHQ, narzędzia do planowania postów, Kardashian inkasuje za wpis 910 tys. dol. Jeszcze więcej zarabia na tym jej młodsza siostra - Kylie Jenner, której firmy płacą 1,266 mln dol., czyli równowartość 4,8 mln zł.
– Marki płacą, by pojawiać się wokół Kim Kardashian ze względu na zasięg – to jaką społeczność skupiła wokół siebie oraz wizerunek – ludzie chcą być jak Kim Kardashian, chcą chodzić w tych samych ubraniach, stosować te same kosmetyki itd. – mówi Wojtek Kardyś, specjalista od komunikacji internetowej i digital marketingu.