Reklama

Beata Kozidrak w reklamie słynnego serialu Netflixa. Klip zdobywa ogromną popularność

Netflix sięga po kolejną polską gwiazdę, żeby wypromować swój serial. W filmie reklamowym najnowszego, a zarazem ostatniego sezonu "Orange is the New Black" wystąpiła tym razem Beata Kozidrak.

Publikacja: 30.07.2019 11:52

Beata Kozidrak w reklamie słynnego serialu Netflixa. Klip zdobywa ogromną popularność

Foto: facebook.com/netflixpolska

Amerykańska firma sięgnęła po sprawdzony już pomysł. Poprzedni sezon serialu reklamowała Magda Gessler, a film z jej udziałem, który był udanym montażem autentycznych scen z udziałem postaci z serialu i nagranych na potrzeby reklamy ujęć, w których występuję polska celebrytka zdobył ogromną popularność.

Tym razem jest podobnie. Beata Kozidrak w filmie promującym 7. sezon "Orange is the New Black" śpiewa piosenkę Bajmu "Lola, Lola" z refrenem „Zabiłam go całą mocą swą”.

Mówimy tak I Orange Is the New Black | Netflix

Nie obiecywaliśmy, że lepszy będzie świat.

Opublikowany przez

Reklama
Reklama

Netflix

Poniedziałek, 29 lipca 2019

Klip wyświetlono już ponad 1,2 mln razy, zgromadził on też ponad 22 tys. reakcji na Facebooku.

Ostatni sezon "Orange is the New Black" można oglądać od piątku, 26 lipca.

Nie tylko Beata Kozidrak i Magda Gessler promowały produkcje amerykańskiej platformy. Raper Pezet zaangażował się w reklamę serialu „Narcos: Meksyk”, Monika Brodka wystąpiła w spotach promujących "Stranger Things". Z kolei piłkarz Krzysztof Piątek wystąpił w filmach reklamujących inną znaną produkcję Netflixa, "Dom z papieru".

Podwyżki cen szkodzą wynikom Netflixa

Podwyżki cen za dostęp do platformy i opóźnienia we wprowadzaniu własnych produkcji zaszkodziły wynikom Netflixa i w drugim kwartale tego roku firma prowadząca najpopularniejszy na świecie portal z filmami i serialami po raz pierwszy zanotowała spadek liczby abonentów na rodzimym rynku (o 126 tys. użytkowników).

Reklama
Reklama

Z kolei globalnie liczba użytkowników platformy z serialami i filmami urosła w ciągu trzech miesięcy o 2,7 mln, zamiast – jak zapowiadała – o 5 mln.

W końcu czerwca Netflix obsługiwał 152 mln abonentów, z czego w USA 60,1 mln.

Czytaj więcej: Podwyżki cen szkodzą wynikom Netflixa

Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Media
Nieoficjalnie: Netflix prowadzi wyłączne rozmowy o zakupie Warner Bros. Discovery, właściciela TVN
Media
Polscy kibice przekonują się do platform streamingowych
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama