Aktualizacja: 19.11.2020 11:44 Publikacja: 19.11.2020 11:44
Foto: AFP
Niewypłacalność norweskiego przewoźnika stała się faktem, a przed taką możliwością ostrzegał prezes Jacob Schram po odrzuceniu przez norweski rząd możliwość wsparcia linii kolejną pomocą publiczną.
Jak zapewnia Norwegian w komunikacie irlandzkie prawo upadłościowe zostało wybrane dlatego, że najlepiej zabezpiecza interesy akcjonariuszy. Celem reorganizacji jest redukcja zadłużenia, zmniejszenie wielkości floty i skorzystanie z szansy na pozyskanie nowego kapitału. Cały proces ma potrwać przynajmniej 5 miesięcy. W tym czasie linia nie przestanie wykonywać połączeń, tyle że ich liczba będzie znacznie ograniczona z powodu panującej pandemii COVID-19. Nie wycofa się również z notowań na giełdzie w Oslo i nie zamierza rezygnować z programu lojalnościowego Reward, w którym nadal można gromadzić mile CashPoints.
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas