Aktualizacja: 04.05.2020 13:14 Publikacja: 04.05.2020 12:02
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
W całym 2019 LOT przewiózł mln pasażerów, o 1,4 mln więcej niż w 2018, a ten rok także miał być bardzo dobry. Z dwoma potwierdzonymi nowymi kierunkami do Stanów Zjednoczonych już w maju miały wystartować rejsy do Waszyngtonu, potem w sierpniu do San Francisco. Wiadomo również, że szykowany był także nowy kierunek azjatycki.
Polski przewoźnik swoim wzrostem odbierał wyraźnie pasażerów linii z Grupy Lufthansy (Lufthansa, Austrian Airlines, Swiss, Brussels Airlines) oraz British Airways i Air France. Z ich połączeń dalekiego zasięgu wcześniej chętnie korzystali Polacy. Natomiast powiększająca się siatka LOT zaczęła stanowić dobrą alternatywę dla podróży z przesiadkami we Frankfurcie, Monachium, Wiedniu, czy w Zurychu bądź Paryżu. Ale potrzeby polskich pasażerów potrafiły dobrze wyczuć holenderski KLM, które zaczęły latać także do innych polskich miast oraz katarskie Qatar Airways, które dodały drugą rotację na warszawskim lotnisku i skutecznie konkurują z dubajskimi Emirates, a także Finnair, który rozwijał swoją ofertę siatki azjatyckiej i amerykańskiej.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas