Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.06.2019 12:51 Publikacja: 10.06.2019 12:51
Foto: Raytheon
Ta największa w historii operacja w tym sektorze doprowadzi do zmiany warunków konkurencji, bo powstanie konglomerat obejmujący rynki lotnictwa cywilnego i wojskowego. UTC dostarcza głównie wyposażenie elektroniczne cywilnym firmom lotniczym, Raytheon — amerykańskiemu rządowi wyposażenie do samolotów wojskowych i systemy rakietowe.
Oba podmioty mają mało wspólnych klientów, co będą podkreślać amerykańskim władzom ds. konkurencji. Ich fuzja może nie spodobać się Boeingowi i Airbusowi, ani Pentagonowi, które korzystają z dużej siły nabywczej, aby uzyskiwać ustępstwa od swych dostawców. W 2016 r. prezes UTC, Greg Hayes odrzucił ofertę kupna od Honeywell Int'l twierdząc, że dwaj najwięksi producenci samolotów nigdy nie zgodzą się mieć do czynienia z dostawcą, który buduje samolot „od nosa po ogon”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas