Reklama
Rozwiń
Reklama

Łukasz Warzecha: Szczepionkowej wolności!

Rząd powinien dać wybór szczepionki i rozważyć komercjalizację szczepień.

Aktualizacja: 30.03.2021 21:26 Publikacja: 30.03.2021 19:20

Łukasz Warzecha: Szczepionkowej wolności!

Foto: KPRM, Krystian Maj

W zalewie absurdów rządowi zdarzają się mimo wszystko pomysły rozsądniejsze. Jednym z nich są planowane zmiany w programie szczepień, o których wspominał minister Michał Dworczyk. Miałoby mianowicie nastąpić odejście od etapów szczepień, ściśle przypisanych do danego wieku, a w zamian program miałby zostać praktycznie otwarty, tak aby w krótkim czasie mogli się do niego zapisać niemal wszyscy chętni.

Dobrze byłoby jednak, gdyby rząd poszedł jeszcze krok dalej i wrócił do pojawiającej się na samym początku, jeszcze przed formalnym rozpoczęciem programu szczepień, koncepcji wyboru szczepionki. Oczywiście warunkiem jest dostarczenie do Polski większej ich liczby, lecz to przecież, według ministra Dworczyka, ma już wkrótce nastąpić.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Warszawa
Indywidualne tablice rejestracyjne dostępne od ręki
Warszawa
Co tak naprawdę dzieje się na rynku mieszkań w Warszawie? Oto najdroższe i najtańsze dzielnice
Kraj
Zimowy apel do kierowców. „Sprawdź, czy pod maską nie ma kota”
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Kraj
Nie tylko metro i drogi. Jakie inwestycje na przyszły rok planuje warszawski ratusz?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama