Aktualizacja: 30.12.2018 15:03 Publikacja: 29.12.2018 07:50
Foto: 123RF
Handel internetowy od lat przeżywa istny boom. Zakupy w Internecie są wygodne, szybkie, wybór towarów jest nieograniczony, a przesyłki częstokroć bezpłatne. E-handel ma jednak swoją ciemną stronę: klienci dokonujący zakupów w Internecie coraz częściej dokonują zwrotu towaru. Co ósmy zakup w Internecie jest odsyłany do sklepu – jak wynika z reprezentatywnego sondażu zrzeszenia branży cyfrowej Bitkom.
Czytaj także: Sklep nie może blokować klienta przez częste zwroty
Tę karę finansową powinni ponieść ci, którzy dopuścili się łamania prawa wobec mnie - mówi Igor Tuleya, sędzia S...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Podatnik, który przez internet próbował zgłosić fiskusowi nabycie schedy po ojcu w wymaganym sześciomiesięcznym...
Przełożona, która zwiniętymi w rulon dokumentami uderzyła podwładnego w miejsca intymne, dostała odszkodowanie z...
W sprawie Karola Nawrockiego i publikacji portalu Onet nie należy bać się prawdy. W trybie wyborczym sąd musiałb...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Za sprawą kampanii wyborczej i dziwnego zachowania Karola Nawrockiego podczas ostatniej debaty prezydenckiej wie...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas