Reklama

Sklep nie może blokować klienta przez częste zwroty

Polski konsument zwrócił się po pomoc do ECK Polska, gdy włoski e-sklep odmówił mu możliwości dokonania zakupu. Przedsiębiorca jednostronnie anulował bez jakiejkolwiek informacji złożone zamówienia i zablokował jego kartę kredytową.

Publikacja: 29.12.2018 08:00

Sklep nie może blokować klienta przez częste zwroty

Foto: Adobe Stock

Konsument chciał wyjaśnić sytuację. Przedsiębiorca dopiero po ponagleniach poinformował telefonicznie, że jego dział wewnętrzny podjął taką decyzję, gdyż konsument dokonywał zbyt dużej liczby zwrotów.

Czytaj także: Nie zawsze masz 14 dni na zwrot prezentu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo karne
Przegląd auta „na papierze”. Prawomocny wyrok dla diagnosty i kierowcy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Prawo karne
Syn skazany za jazdę po alkoholu, auto straciła matka
Prawo w Polsce
Związki partnerskie. Rząd pokazał nowy projekt ustawy. Co zawiera?
Spadki i darowizny
Deregulacja w spadkach. Będzie prościej i nowocześniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Prawo drogowe
Czy kolizja w trakcie egzaminu na prawo jazdy go unieważnia? Jest ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama