Reklama
Rozwiń

Sklep nie może blokować klienta przez częste zwroty

Polski konsument zwrócił się po pomoc do ECK Polska, gdy włoski e-sklep odmówił mu możliwości dokonania zakupu. Przedsiębiorca jednostronnie anulował bez jakiejkolwiek informacji złożone zamówienia i zablokował jego kartę kredytową.

Publikacja: 29.12.2018 08:00

Sklep nie może blokować klienta przez częste zwroty

Foto: Adobe Stock

Konsument chciał wyjaśnić sytuację. Przedsiębiorca dopiero po ponagleniach poinformował telefonicznie, że jego dział wewnętrzny podjął taką decyzję, gdyż konsument dokonywał zbyt dużej liczby zwrotów.

Czytaj także: Nie zawsze masz 14 dni na zwrot prezentu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców