Reklama

Sławomir Mentzen: Czy te wybory mogą być legalne?

- Wszystkie kampanie wyborcze de facto zostały zawieszone, poza kampanią wyborczą Andrzeja Dudy, bo on w najlepsze jeździ po Polsce i spotyka się z ludźmi – mówi Sławomir Mentzen, wiceprezes partii KORWiN, ekonomista.

Aktualizacja: 18.03.2020 12:33 Publikacja: 18.03.2020 11:50

Sławomir Mentzen: Czy te wybory mogą być legalne?

Foto: tv.rp.pl

W rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem polityk Konfederacji Sławomir Mentzen, zapytany o jak wyglądają przygotowania do kampanii prezydenckiej w Konfederacji, odpowiedział, że w obecnej sytuacji nie da się prowadzić kampanii. - W tej chwili nie da się spotykać z wyborcami, nie da się robić wieców, więc cała kampania musiała przenieść się do internetu - skomentował Mentzen. Wiceprezes partii KORWiN wskazał również na potrzebę przeniesienia terminu wyborów prezydenckich: - Wybory w maju są niemożliwe do przeprowadzenia z wielu przyczyn, pierwszą przyczyną jest to, że do 26 marca wielu kandydatów powinno mieć czas do zebrania podpisów, a w tym momencie nie da się zebrać podpisów, więc pierwsze pytanie jest takie czy te wybory będą w ogóle legalne – mówił gość RzoP.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
PO, Nowoczesna i Inicjatywa Polska się zjednoczyły. Tusk: Dobro zwycięża zło, ale musi być silne
Polityka
Współpraca PiS i Konfederacji, ale bez Kaczyńskiego i Morawieckiego? Znamy zdanie Polaków
Polityka
Sikorski o „bredniach” Kaczyńskiego i „wielkoruskim imperializmie”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Sondaż: Której partii Polacy najbardziej nie chcieliby zobaczyć w przyszłym Sejmie?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama