Komercyjne

Centrum Vis a Vis Wilanów już otwarte

materiały prasowe
Warszawskie centrum handlowe Grupy Capital Park i Real Management przywitało pierwszych klientów.

W obiekcie przy ul. Przyczółkowej w Warszawie swoje miejsce znalazły zarówno znane sieci handlowe i lokalne sklepy, jak i nowe, niedostępne wcześniej w Warszawie formaty. Vis a Vis Wilanów to czwarte centrum sieci o tej samej nazwie. Pozostałe działają w Toruniu, Radomiu i Łodzi.

Warszawskie centrum, które powstało w otoczeniu terenów rekreacyjnych, to obiekt typu convenience z ofertą handlową, usługową, ale też rekreacyjną. - Mamy nadzieję, że pasująca do otoczenia niska zabudowa, wygodne wejścia do sklepów wprost z poziomu parkingu i zielone otoczenie i bogata oferta sprawią, że Vis a Vis Wilanów stanie się ulubionym miejscem codziennych zakupów i odpoczynku dla mieszkańców tej części miasta - mówi Ewa Śmigielska z Real Management.

W wilanowskim centrum działa 17 lokali. Poza sklepami spożywczymi, punktami usługowymi i restauracją w nowej odsłonie pojawił się np. Decathlon. Sklep został otwarty na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni - 600 mkw. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej - mówi Bartosz Żochowski z Decathlon Wilanów. - Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność, a dodatkowo Vis a Vis otoczone jest licznymi terenami służącymi rekreacji. Liczymy, że osoby uprawiające sport na co dzień będą się zatrzymywać w naszym sklepie, testować sprzęt, korzystać z porad trenerów i pomagać nam rozwijać tę nową formę kontaktu z klientem - opowiada.

Część marek wybrała też Vis a Vis Wilanów jako miejsce stołecznego debiutu. W tym gronie znalazła się restauracja szwedzkiej sieci Max Premium Burgers, która otworzyła tu swój pierwszy lokal w Warszawie. Sieć działa tu również w formule „drive in", co jest dużym ułatwieniem dla zmotoryzowanych klientów. - Za nami otwarcie na Śląsku, więc pora na Warszawę. Od kilku lat uważnie przyglądamy się tutejszemu rynkowi. Przed ostateczną decyzją przeprowadziliśmy badanie z Kantar Millward Brown, aby dowiedzieć się, jaki potencjał Max Premium Burgers ma w Polsce - mówi Richard Bergfors z Max Premium Burgers. - Pomimo obecności międzynarodowych konkurentów, jesteśmy pewni, że wciąż jest tu miejsce dla kolejnego gracza, zwłaszcza w miejscach, które dynamicznie się rozwijają. Z pewnością należy do nich Wilanów, na który padł nasz wybór.

Do grona najemców centrum należeć będą także klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Kwestia Smaku, sklep Owoce i Warzywa Świata, sklep winiarski Vininova, pralnia Lemon Fresh, salon prasowy GLM, kwiaciarnia „Kwiaty i..." i inni. Kolejne marki pojawią się w następnych miesiącach. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum jest Biedronka.

- To, co proponujemy poprzez Vis a Vis Wilanów, można nazwać pewnego rodzaju konceptem convenience 2.0. Jego główne cechy - kompleksowa oferta i wygoda codziennych zakupów połączone z funkcją rekreacyjną i bogatym wachlarzem usług i gastronomii, dają ciekawy miks, zaspokajający najważniejsze potrzeby, ale też umożliwiający ciekawe spędzanie wolnego czasu - mówi Michał Najgrodzki z Grupy Capital Park.

Inwestorami obiektu są Grupa Capital Park i Real Management. Za projekt architektoniczny odpowiadała pracownia Archicon, a generalnym wykonawcą była firma Erbud. Komercjalizację centrum prowadzi dział Property Management Grupy Capital Park we współpracy z BOIG Property Consulting. Za zarządzanie centrum odpowiada dział Asset Management Grupy Capital Park.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL