Należący do kontrolowanego przez Skarb Państwa holdingu, liczący 183 pokoje Hotel Katowice będzie, jako pierwszy w Polsce, funkcjonować pod marką voco stworzoną przez InterContinental Hotels Group dla obiektów premium. Z kolei liczący 128 pokojów Hotel Huzar w Lublinie będzie działać pod również należącym do ICHG szyldem Holiday Inn Express. Partnerzy zawarli umowy franczyzowe, teraz oba hotele przejdą modernizację.

– Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, PHH - skomentował Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej w IHG. - Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter brandu zagości w Katowicach – podkreślił.

PHH od lat współpracuje jako franczyzobiorca ze światowymi sieciami hotelowymi, wprowadzał do Polski takie nowe marki hotelowe, jak Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance oraz Moxy.