Reklama
Rozwiń

Anita Błaszczak: Znak jakości polskich marek

Problemy polskich eksporterów z rejestracją ich znaków towarowych w Chinach to zadanie dla naszej dyplomacji oraz dowód siły marek Made in Poland – bo słabe nie budziłyby zainteresowania oszustów.

Aktualizacja: 06.07.2020 21:25 Publikacja: 06.07.2020 21:00

Anita Błaszczak: Znak jakości polskich marek

Foto: Adobe Stock

Dołączamy do najlepszych – tak można skomentować nasze informacje o kradzieżach znaków towarowych polskich firm w Chinach. Ofiarą tego procederu padło już w Państwie Środka wiele znanych globalnych marek, na czele z Apple'em, który w 2016 r. stracił prawo do wyłączności na używanie marki iPhone na chińskim rynku na rzecz lokalnego producenta galanterii skórzanej. Wcześniej musiał zapłacić 60 mln dolarów innej firmie za prawo do używania w Chinach marki iPad, nie wspominając o tym, że przez lata walczył z dziesiątkami fałszywych Apple stores.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama