Reklama

Apart ruszył podbijać Czechy

Lider polskiego rynku jubilerskiego kupił w Czechach sieć salonów – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Podobny zakup negocjuje też W.Kruk, a rodzime sieci rozglądają się za innymi opcjami.

Publikacja: 05.12.2018 20:00

Apart ruszył podbijać Czechy

Foto: materiały prasowe

Polski rynek wart jest już blisko 4 mld zł i nadal ma ogromny potencjał do rozwoju. Zdominowały go trzy firmy – Apart, W.Kruk i Yes, które mają najwięcej salonów. I choć nadal się w Polsce rozwijają, to dwie z nich ruszyły także na podbój zagranicy.

Apart już sfinalizował zakup czeskiej sieci Presence, aktualnie trwa jej rewitalizacja i adaptacja na placówki pod marką Apart. – Sklepów jest w sumie ponad 20, dwa już działają jako Apart. Planujemy też sklep internetowy w Czechach, ruszy w 2019 r. – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Handel
UE zniesie cła na amerykańskie towary. W zamian USA mają obniżyć cła na auta
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama