Apart ruszył podbijać Czechy

Lider polskiego rynku jubilerskiego kupił w Czechach sieć salonów – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Podobny zakup negocjuje też W.Kruk, a rodzime sieci rozglądają się za innymi opcjami.

Publikacja: 05.12.2018 20:00

Apart ruszył podbijać Czechy

Foto: materiały prasowe

Polski rynek wart jest już blisko 4 mld zł i nadal ma ogromny potencjał do rozwoju. Zdominowały go trzy firmy – Apart, W.Kruk i Yes, które mają najwięcej salonów. I choć nadal się w Polsce rozwijają, to dwie z nich ruszyły także na podbój zagranicy.

Apart już sfinalizował zakup czeskiej sieci Presence, aktualnie trwa jej rewitalizacja i adaptacja na placówki pod marką Apart. – Sklepów jest w sumie ponad 20, dwa już działają jako Apart. Planujemy też sklep internetowy w Czechach, ruszy w 2019 r. – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Donald Trump ogłosił kolejną turę rozmów z Chinami w sprawie wojny celnej
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Handel
Napięcie między USA a Chinami znów rośnie. Donald Trump w mocnych słowach o Xi Jinpingu
Handel
Aż 80 proc. Polaków nadal chce ograniczać wydatki
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału