Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.11.2019 15:22 Publikacja: 29.11.2019 15:02
Foto: blackfridaydeathcount.com
Czarny Piątek to czas wielkich przecen i promocji. Każdego roku wraz z informacjami o nich pojawiają się także nagrania i zdjęcia z autentycznych szturmów klientów na sklepy, głównie w USA, gdzie przeceny są największe. Nic więc dziwnego, że powstał specjalny licznik Black Friday Death Count, czyli licznik śmierci w Czarny Piątek.
Według danych tego licznika od 2006 roku z okazji święta promocji (bo trudno to nazwać inaczej) zginęło już 12 osób a 117 zostało rannych. Do tragedii potrafią doprowadzić najróżniejsze zdarzenia. W 2012 w Tallahassee 2 osoby zostały ranne w strzelaninie spowodowanej awanturą o miejsce parkingowe pod sklepem Walmart, w 2016 roku w Reno spór o miejsce do parkowania skończył się dla jednej osoby śmiercią. W 2011 roku z kolei zmarł człowiek, który został zadeptany przez tłum po tym, jak przewrócił się chcąc dostać się do sklepu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Komisja Europejska przedstawiła w środę Radzie wniosek o zawarcie umowy nie tylko o partnerstwie między UE a Mer...
W ostatnią niedzielę sierpnia sklepy będą otwarte, co związane jest z zakupami szkolnych wyprawek, choć nie tylk...
Marka fast fashion Forever 21 po raz czwarty wchodzi na rynek chiński, po tym jak od 2008 roku trzykrotnie weszł...
Radykalna zmiana na rynku e-commerce – Stany Zjednoczone objęły wszystkie przesyłki z zagranicy, niezależnie od...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas