fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Noblista w Biedronce. „Opowieść podręcznej" w Lidlu

Bloomberg
Książkowe promocje w dyskontach stają się powoli codziennością. Noblistę promuje Biedronka, a w Lidlu dostaniemy książkę na podstawie której powstał głośny serial.

Od 27 listopada w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć utwory tegorocznego noblisty w dziedzinie literatury – Kazuo Ishiguro, angielskiego powieściopisarza urodzonego w Japonii. Powieści noblisty będzie można znaleźć na sklepowych półkach za 24,99 zł każda. Wśród nich będą „Okruchy dnia", „Nie opuszczaj mnie" czy debiut powieściowy autora „Pejzaż w kolorze sepii".

To już kolejny raz, gdy Biedronka angażuje się w promocję czytelnictwa w Polsce. Od 2014 roku w ofercie dyskontu można znaleźć książki nagrodzone nagrodą NIKE, a literatura w ogóle jest w stałej ofercie od 8 lat. Na co dzień w ofercie sieci są przede wszystkim beletrystyka, ale nie zmienia to faktu, że od czasu do czasu nawet namiętni czytelnicy znajdą jakąś pozycję, której brak w ich biblioteczkach.

Konkurencja nie odstaje w tym względzie od Biedronki. W sieci Carrefour regularnie można znaleźć liczne tytuły, podobnie Auchan ma stałą ofertę książkowych tytułów. Dobrą literaturę rozrywkową znajdziemy też od czasu do czasu w Tesco. Ostatnio zaś mocną książkową promocję – „Zaczytani w Lidlu" zafundował swoim klientom Lidl, w którego ofercie pojawiła się „Opowieść podręcznej" Margaret Atwood – antyutopię o piekle kobiet stworzonym przez fanatyków religijnych, na podstawie której powstał głośny serial, który w Polsce dostępny jest na platformie ShowMax.

Oferta książkowa sieci takich jak Biedronka, Lidl czy Auchan sprawia, że słowo pisane ma szansę dotrzeć do tych, którzy na co dzień (ani nawet raz do roku) do księgarni nie zaglądają. W ofercie wszystkich sieci znajdziemy też książki dla dzieci, promujące czytelnictwo wśród najmłodszych. Biedronka, co warto podkreślić, jest także organizatorem konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci".

Czy to się podoba, czy nie – książki w dyskontach i super oraz hipermarketach stały się codziennością. I bardzo dobrze, bo każda forma promocji czytelnictwa jest dobra, gdyż statystki wskazują, że Polacy książek nie czytają. W 2016 roku 63 procent Polaków nie przeczytało żadnej książki.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA