Reklama
Rozwiń
Reklama

Louis Vuitton chce przejąć znaną firmę jubilerską Tiffany

Francuska grupa artykułów luksusowych Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) zaproponowała słynnej amerykańskiej firmie jubilerskiej Tiffany & Co jej kupno w czasie, gdy odczuwa skutki cła na swój eksport do Chin

Aktualizacja: 28.10.2019 11:38 Publikacja: 28.10.2019 10:08

Louis Vuitton chce przejąć znaną firmę jubilerską Tiffany

Foto: Bloomberg

LVMH szukała od lat sposobów zwiększenia obecności na rynku amerykańskim, na początku października złożyła wstępną nie zobowiązującą ofertę największej na świecie grupie jubilerskiej, rozreklamowanej filmem Blake Edwardsa „Śniadanie u Tiffany'ego" z 1961 r. z Audrey Hepburn w głównej roli — podał Reuter za jednym informatorem.

Firma Tiffany zatrudniła doradców, aby zapoznali się z ofertą Francuzów, jeszcze nie odpowiedziała na nią, nie ma też pewności, że będzie negocjować umowę — dodała druga osoba. Obie nie wiedziały, ile LVMH zaproponowała; Tiffany ma kapitalizację rynkową 11,9 mld dolarów. Francuzi rozmawiają z Amerykanami — ujawnił Bloomberg.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama