17 października branża sprzedaży bezpośredniej już po raz ósmy obchodzi Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej. Tegoroczna obchodzona pod hasłem „Sprzedaż bezpośrednia – pomysł na życie". W tym roku przypada także 25 – lecie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Przez 25 lat istnienia na polskim rynku Stowarzyszenie budowało pozycję eksperta w swojej branży. PSSB to organizacja wyznaczająca nie tylko etyczne standardy rynkowe, ale także umacniająca pozytywny wizerunek sektora m.in. dzięki systematycznie prowadzonym działaniom prokonsumenckim.

- Działamy prężnie 25 lat, wdrażając wiele potrzebnych inicjatyw budujących wizerunek sektora, ale także wprowadzając m.in. samoregulacje w postaci kodeksu etycznych praktyk rynkowych - mówi Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

VIII Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej i jubileusz 25-lecia PSSB obchodzone są pod wspólnym hasłem „Sprzedaż bezpośrednia – pomysł na życie". W ramach kampanii zrealizowane zostały m.in. filmy oraz sesje zdjęciowe ludzi zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. Historie wszystkich tych osób przedstawiają niezwykłą drogę do biznesu, który stał się właśnie ich indywidualnym pomysłem na życie.

- Niezależność, rozwój osobisty, wpływ na karierę zawodową swoją i innych ludzi, czy styl życia to tylko kilka z zalet branży które osoby zajmujące się sprzedażą bezpośrednią cenią sobie najbardziej. Historie, jakie pokazujemy w filmach, mają inspirować. Nie ma tu dyskryminacji ze względu na wiek, płeć, wykształcenie czy miejsce zamieszkania. Na rynku prężnie działa coraz więcej młodych ludzi co nas bardzo cieszy – dodaje Mirosław Luboń. Jak pokazują badania blisko 75 proc. osób w branży to osoby w wieku 25-54 lat.